2013. augusztus 21., szerda

1. Back To School: Mi legyen reggelim.

Ezzel a bejegyzéssel , egy sorozatot fogok elindítani, még pedig: Back To School : Mi legyen a...

És ahogy ez már a címből is látszik, a mostani, a Mi legyen a reggelim. Ezen nagyon sokat kell ám gondolkodni, hiszen lendülettel kell kezdeni a napot, méghozzá egy egészséges , és tápláló reggelivel! Lássuk én erre milyen tippeket hoztam!

Tippek:
1.Tipp. Én suli időben , általában 5-kor kelek, és akkor rögtön megreggelizem , majd már rohanok is futni. Utána már csak tízkor eszem. Ha van időtök , ti is fussatok minden reggel min. fél órát, vagy tornázzatok, esetleg ússzatok! Így kaptok a napra valódi lendületet. Nincs kifogás, csak futás!

2.Tipp Ha müzlit esztek , két szabály van: 1. A csokis gabona golyók nem  MÜZLIK!
                                                                  2. Ha tehetitek 1,5 %-os zsírtartalmú tejjel egyétek.

3. Tipp. Nem habzsoljatok! Bár ez igaz minden evésre.

4. (egyben utolsó) Tipp. Mérték tartás!

És most lássuk , mit is szabad enni , egy igazi fitt kamasznak reggel!
Reggeli . No. 1.
Müzli tejjel
 Én rögtön 2 fajtát is ajánlanék. A "Vitalis Müzli" kiváló reggeli, és nagyon fincsi! Én eddig az epreset próbáltam, azzal maximálisan meg voltam elégedve!




 A második  fajta egy  Fit reggeli Bio  müzli, ami szintén nagyon fincsi, bár egy picit extrásabb , kevés helyen kapható és drágább is.Viszont BIO!

 Mivel laktóz érzékeny vagyok , ezért tejből számomra nem túl nagy a választék, én a Mizo fajtát iszom, teljesen meg vagyok vele elégedve.










Reggeli . No. 2.
 Cserpes Joghurt
 Csak nem régiben ismertem meg a Cserpes kézműves sajtműhelyt , és wáow! Rengeteg fajta dolgot készítenek, a sajt műhelyükben , de az én kedvencem az ÁFONYÁS JOGHURT! Nincs annál jobb reggeli , mint egy nagy pohár áfonyás joghurt. Hamm!
Persze bármilyen joghurt jó, én csakis ezt tudom ajánlani.

                                                   




 
                                                        Reggeli. No. 3. 
 Gyümölcsök és zöldségek nyersen.
 Kell ezt magyaráznom. Megmossuk, ha kell felvágjuk és esszük. Ennyi!


Ezek lettek volna a reggeli tippjeim. Egészségünkre! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése